Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار

اضافه شدن قابلیت بزرگ‌نمایی استوری‌ها در اینستاگرام در آینده

ویژگی جذابی که جای خالی آن حس می‌شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌های به اشتراک گذاری عکس در میان شبکه‌های اجتماعی است. شرکت متا، مالک این برنامه هر چند وقت یک بار به سراغ ویژگی‌های جدیدی با هدف کسب رضایت کاربران و همچنین ارتقا خدمات در این برنامه می‌رود. یکی از جدیدترین ویژگی‌ها قابلیت بزرگ‌نمایی استوری است که در ادامه بیشتر درمورد آن صحبت خواهیم کرد.

پلتفرم اینستاگرام در گذشته قابلیت استوری اسنپ چت را حذف کرد و آن را با یک برنامه افزودنی دیگر ترکیب نمود. یکی از مواردی که نبود آن در این شبکه اجتماعی حس می‌شد مربوط به عدم بزرگ‌نمایی استوری بود که بنظر می‌رسد بزودی این ویژگی در دسترس عموم قرار بگیرد.

اضافه شدن قابلیت بزرگ‌نمایی استوری‌ها در اینستاگرام در آینده

طبق آخرین گزارش‌ها، اینستاگرام هم‌اکنون روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد روی استوری‌ها بزرگ‌نمایی کند. پیش از این، اگر یک کاربر استوری در این پلتفرم آپلود می‌کرد، دنبال کنندگان نمی‌توانستند روی تصویر یا ویدئو موردنظر زوم کنند.

الساندرو پالوزی، یکی از منابع قابل اعتماد این خبر را در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشت و تأیید کرد این اولین بار است که شرکت متا به دنبال اضافه کردن قابلیت بزرگ‌نمایی در استوری اینستاگرام است. برای زوم کردن روی محتوای مورد نظر هم دقیقاً باید همان کاری را انجام دهید که هنگام مرور عکس‌ها در بخش گالری گوشی انجام می‌دهید.

اینستاگرام هنوز هیچ اطلاعیه‌ای راجع به زمان دسترسی به این ویژگی جذاب منتشر نکرده است. برخی برنامه‌ها مانند سیگنال در زمان عرضه به این قابلیت مجهز بودند و اینستا نیز پس از مدت‌ها قصد دارد این گزینه را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

منبع
wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا